دانلود فیلم تتریس با زیرنویس فارسی Tetris 2023

دانلود فیلم تتریس با زیرنویس فارسی Tetris 2023

کشور: ، رده سنی:

داستان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری دنیا یعنی تتریس و چگونگی ساخته شدن آن توسط الکسی پاجیتنوف و بازاریاب آن هنک راجرز و ماجراهای آنها در...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.4 /10
61/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم تتریس – Tetris – 2023 – زیرنویس فارسی

معرفی فیلم تتریس – زیرنویس فارسی

نام فارسی فیلم : تتریس         نام انگلیسی : Tetris           سال انتشار : 2023        نوع انتشار : زیرنویس فارسی          ژانر : بیوگرافی
فیلم زندگی‌نامه‌ای “تتریس” به کارگردانی جان اس. برد، در تاریخ 31 مارس 2023 از طریق اپل تی‌وی پلاس منتشر شد. و در آن به دنیایی دلهره‌آور پرده برده می‌شود.

 

بازیگران فیلم 2023 Tetris

 

خلاصه فیلم تتریس

داستان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کامپیوتری دنیا یعنی تتریس و چگونگی ساخته شدن آن توسط الکسی پاجیتنوف و بازاریاب آن هنک راجرز و ماجراهای آنها در…

 

تولید و پخش فیلم

در ژوئیه 2020، اعلام شد. که یک فیلم بیوگرافی درباره تتریس تحت کارگردانی جان اس. برد و با بازیگری تارون اجرتون ساخته خواهد شد. این فیلم به داستان نبردهای حقوقی می‌پردازد. که در طول جنگ سرد در مورد مالکیت بازی تتریس رخ داده بود و هنک راجرز. توسعه‌دهنده این بازی را به تصویر می‌کشد. اجرتون این گزارش را در مصاحبه‌ای در ماه اوت تأیید کرد. و توضیح داد که فیلم در اسلوبی مشابه شبکه‌های اجتماعی ساخته می‌شود. در نوامبر هم، اپل تی‌وی پلاس این فیلم را به تصاحب درآورد.

فیلمبرداری در دسامبر 2020 در گلاسکو آغاز شد. و مکان‌های مختلفی از جمله فرودگاه گلاسگو پرستویک و سواحل ایرشایر در طی این فرآیند مورد استفاده قرار گرفت. در فوریه 2021، فیلمبرداری در ابردین انجام شد. و از جمله مکان‌های اصلی مورد استفاده. ساختمان جانورشناسی دانشگاه آبردین بود. که به عنوان مقر شرکت شوروی الکترانورگ تکنیکا. به تصویر کشیده شد. سپس، تولید به گلاسکو بازگشت. در اوایل مارس 2021 به پایان رسید. فیلمبرداری مجدد در سال 2022 انجام شد. اکران فیلم برای اواخر همین سال برنامه‌ریزی شده‌ است.

 

  • جوایز: 2 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، روسی، ژاپنی، مجارستانی
  • نویسنده: Noah Pink

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.