فیلم شین کامن رایدر – دوبله فارسی – Shin Kamen Rider 2023

فیلم شین کامن رایدر – دوبله فارسی – Shin Kamen Rider 2023

کشور: رده سنی:

هونگو تاکشی بیدار می شود و متوجه می شود که به یک سایبورگ ملخ-هیبرید تبدیل شده است. با تبدیل شدن به سوار نقابدار، او باید با سازمان شیطانی مرموز SHOCKER مبارزه کند تا از تمام بشریت محافظت کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم سینمایی شین کامن رایدر – دوبله فارسی – Shin Kamen Rider 2023

معرفی فیلم شین کامن رایدر – با دوبله فارسی – Shin Kamen Rider 2023

فیلم شین کامن رایدر – دوبله – Shin Kamen Rider 2023              نام فیلم : شین کامن رایدر                  نام انگلیسی : Shin Kamen Rider 2023
فیلم سینمایی شین کامن رایدر یک فیلم اکشن، درام، فانتزی، ماجراجویی، هیجان انگیز و علمی تخیلی محصول سال 2023 کشور ژاپن به کارگردانی هیده‌آکی آنو (Hideaki Anno) است که توسط سه کمپانی‌ Toei Company و Cine Bazar و Ishinomori Productions تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز هیده‌آکی آنو براساس شخصیت‌های خلق شده توسط شوتارو ایشینوموری، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون سوسوکه ایکه ماتسو، مینامی هامابه، تاسوکو ایموتو، ناناسه نیشینو، کاناتا هونگو، شینیا سوکاموتو، تورو تزوکا، سوزوکی ماتسو، تورو ناکامورا، کن یاسودا، میکاکو ایچیکاوا، نائو آموری، یوتاکا تاکنوشی، تاکومی سایتو، میرای موریاما و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

برخی از بازیگران فیلم شین کامن رایدر

 

تهیه و تولید فیلم

فیلم شین کامن رایدر اولین بار در تاریخ 17 مارس سال 2023 میلادی توسط کمپانی Toei Company در سینماهای کشور ژاپن اکران شد سپس در 31 می همان سال توسط کمپانی‌های AMC Theaters و Cinemark Theatres و Fathom Events در سینماهای کشور آمریکا به نمایش درآمد و توانست به فروش تقریبی 16 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ این فیلم در نهایت در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، تونس، لوکزامبورگ، ژاپن، کره جنوبی، چین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

شما می‌توانید این فیلم را با دوبله فارسی از وبسایت بزن فیلم دانلود و تماشا کنید.

 

خلاصه داستان

هونگو تاکشی بیدار می شود و متوجه می شود که به یک سایبورگ ملخ-هیبرید تبدیل شده است. با تبدیل شدن به سوار نقابدار، او باید با سازمان شیطانی مرموز SHOCKER مبارزه کند تا از تمام بشریت محافظت کند.

 

معرفی فیلم Shin Kamen Rider 2023

تهیه‌کنندگی فیلم شین کامن رایدر را کویده دایجو، ماسانوری کاواشیما، مونیوکی کی، تورو موری، شینیچیرو شیراکورا و کازوتوشی واداکورا به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از هیده‌آکی آنو و ایمی سوجیتا می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط اسامو ایچیکاوا و کیزو سوزوکی انجام شده است؛ این فیلم پس از اکران برای طراحی لباس، موسیقی متن، داستان تخیلی، صداگذاری‌ها، نحوه فیلمبرداری، فضاسازی‌ها، اجراها به ویژه بازی جذاب سوسوکه ایکه ماتسو، جلوه‌های ویژه و همچنین کارگردانی تحسین شد.

  • زبان: ژاپنی
  • نویسنده: Hideaki Anno, Shotaro Ishinomori

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.