مزرعه دوست داشتنی کوچک – دوبله

مزرعه دوست داشتنی کوچک – دوبله

کشور: رده سنی:

خلاصه داستان مزرعه دوست داشتنی کوچک : در دنیایی که جادویی و شگفت انگیز است. یک مزرعه کوچک اما دوست داشتنی وجود دارد. در این مزرعه کوچک دوتا خواهر با اسم های جیل و جکی زندگی می کنند. که حیوانات خود را پرورش می دهند. و از آن ها نگهداری می کنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

مزرعه دوست داشتنی کوچک – دوبله

معرفی سریال مزرعه دوست داشتنی کوچک – با دوبله فارسی – 2022 Lovely Little Farm

مجموعه تلویزیونی با دوبله          نام سریال : مزرعه دوست داشتنی کوچک         نام انگلیسی : Lovely Little Farm
سریال مزرعه دوست داشتنی کوچک یا Lovely Little Farm سریالی جذاب ساخت کشور انگلستان است. ژانر این سریال دوست داشتنی خانوادگی و درام است.
این سریال به صورت مشترک توسط جک جیمسون و مت رنه کارگردانی شده است. این سریال در همون روز های اول معرفی در سال 2022 فروش بالایی را تجربه کرد.
همچنین این مجموعه جذاب از سایت IMDB رتبه 8 از 10 را کسب کرده است. این یعنی سریالی با ارزش مخصوصا برای دوست داران همچین سریال هایی اونم محصول کشور انگلستان که دیگه حرفی برای گفتن نذاشته است.
این مجموعه تلویزیونی شامل 1 فصل هفت قسمته است. این فصل در سال 2022 منتشر شد. از همون روز معرفی تا به الان فروش میلیونی را تجربه کرده است. همچنین بازی ستارگان سینمای انگلستان این فیلم رو جذاب تر هم کرده است.

 

برخی از بازیگران این سریال

  • Shirley Henderson
  • Joel Fry
  • Dominique Moore
  • Barry McCarthy
  • Micah Balfour
  • Nick Kellington

 

خلاصه داستان سریال

در دنیایی که جادویی و شگفت انگیز است. یک مزرعه کوچک اما دوست داشتنی وجود دارد. در این مزرعه کوچک دوتا خواهر با اسم های جیل و جکی زندگی می کنند. که حیوانات خود را پرورش می دهند. و از آن ها نگهداری می کنند.

 

اطلاعات بیشتر درباره سریال

همچنین این سریال اولین بار در تاریخ 10 ژوئن سال 2022 توسط سرویس ویدئویی +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی پخش شد. جالب است.
بدانید این سریال تاکنون با نظرات مثبت فراوان از سوی مخاطبان کودک و نوجوان روبرو شده به طوری که برای بازی زیبای بازیگران، داستان جذاب، ارزش‌های تولید، فضاسازی‎ها، فیلمنامه و همچنین نحوه کارگردانی تحسین شد.

  • جوایز: 2 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Maddy Darrall, Billy Macqueen, Catherine Williams

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.