فیلم یک مکان آرام: روز اول با دوبله فارسی A Quiet Place: Day One 2024

فیلم یک مکان آرام: روز اول با دوبله فارسی A Quiet Place: Day One 2024

نسخه دوبله فارسی اضافه شد
کشور: رده سنی:

فیلم یک مکان ساکت: روز اول A Quiet Place: Day One 2024 در حالی که شهر نیویورک توسط موجودات بیگانه‌ای که با صدا شکار می‌کنند، مورد تهاجم قرار گرفته است، زنی به نام سم (با بازی لوپیتا نیونگو) برای زنده ماندن مبارزه می‌کند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم یک مکان آرام: روز اول با دوبله فارسی A Quiet Place: Day One 2024

معرفی فیلم یک مکان آرام: روز اول – دوبله فارسی – A Quiet Place: Day One 2024

فیلم یک مکان آرام: روز اول یا A Quiet Place: Day One 2024 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های آمریکایی است. این فیلم جذاب ساخت کشور آمریکا است.
فیلم یک مکان آرام: روز اول با ژانر ترسناک، درام، هیجان انگیز، علمی تخیلی و حمله بیگانگان منتشر شده است. این فیلم سینمایی با کارگردانی مایکل سارنوسکی و محصول برادران وارنر میباشد. فیلمنامه این فیلم توسط مایکل سارنوسکی نوشته شده است.
که او با نگارش و قلم جادویی شان یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبان در سراسر جهان به صحنه کشیده است. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین و الکس وُلف به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

برخی دیگر از بازیگران این فیلم

  • جایمن هانسو در نقش هنری
  • الیان اوموهیر در نقش زنا
  • الفی تاد در نقش مکس
  • تاکوندا خومالو در نقش اوساهر

درباره شرکت فیلم سازی برادران وارنر

یک شرکت فیلم‌سازی بزرگ آمریکایی متعلق به وارنر برادرز دیسکاوری است که در سال ۱۹۲۳ توسط چهار برادر یهودی با نام‌های هری، آلبرت وارنر، سم و جک وارنر تأسیس شد. این شرکت حتی پیش از ورودش به صنعت پویانمایی، تلویزیون و بازی‌های ویدئویی جزو پنج استودیوی بزرگ فیلم‌سازی آمریکا محسوب می‌شد و همچنین عضو انجمن سینمایی آمریکا است.

این شرکت بیشتر به خاطر زیرمجموعه‌های گروه فیلمش که شامل برادران وارنر پیکچرز، نیو لاین سینما، گروه انیمیشن وارنر، کسل راک انترتینمنت و دی‌سی فیلمز شناخته می‌شود. از دیگر دارایی‌های آن می‌توان به استودیوهای تلویزیون برادران وارنر اشاره کرد که در زمینهٔ تولید برنامه‌های تلویزیونی فعال است.

رادران وارنر همچنین بخش‌های مختلفی را در زمینه انتشارات، تجارت، موسیقی، تئاتر و شهر بازی اداره می‌کند. باگز بانی یکی از شخصیت‌های لونی تونز است که به‌عنوان نماد رسمی این شرکت استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.