فیلم یک قربانی با دوبله فارسی A Sacrifice 2024

فیلم یک قربانی با دوبله فارسی A Sacrifice 2024

نسخه دوبله فارسی اضافه شد
کشور: رده سنی:

فیلم یک قربانی A Sacrifice 2024 در مورد یک روانشناس آمریکایی به نام بن مونرو (با بازی اریک بانا) است که یک فرقه محلی مرتبط با یک رویداد نگران‌کننده را بررسی می‌کند. اکنون در حالی که بن در کارش غوطه‌ور شده است، دختر سرکش او مازی (با بازی سیدی سینک)، با یک پسر مرموز محلی درگیر رابطه عاطفی می‌شود. اما به زودی مازی خود را در خطر بزرگی می‌بیند و بن باید برای نجات او با زمان وارد رقابت شود و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم یک قربانی با دوبله فارسی A Sacrifice 2024

معرفی فیلم یک قربانی – دوبله فارسی – A Sacrifice 2024

فیلم یک قربانی یا A Sacrifice 2024 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های آمریکایی است. این فیلم جذاب ساخت کشور آمریکا است.
فیلم یک قربانی با ژانر درام، معمایی و هیجان انگیز منتشر شده است. این فیلم سینمایی با کارگردانی جردن اسکات و محصول شرکت آمازون پرایم میباشد. فیلمنامه این فیلم توسط جردن اسکات و نیکولاس هاگ نوشته شده است.
که آنها با نگارش و قلم جادویی شان یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبان در سراسر جهان به صحنه کشیده است. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون اریک بانا، سیدی سینک و سیلفیا هوکس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

برخی دیگر از بازیگران این فیلم

  • جوناس داسلر در نقش مارتین
  • سوفی رویس در نقش هیلما
  • استفان کمپیورث در نقش ماکس اومان
  • لارا فیث در نقش لوته

درباره شرکت فیلم سازی آمازون پرایم ویدئو

پرایم ویدئو یکی از خدمات شرکت اینترنتی آمازون است که همکاری گسترده‌ای با فیلمسازان دنیا دارد این شرکت خدمات خود را در ایالات متحده آمریکا، انگلستان، ژاپن، اتریش، آلمان آماده کرده‌است و به زودی هند از خدمات این شرکت نیز بهره‌مند می‌شود.

این سرویس با ارائه فیلم‌ها برای فروش کسب درآمد می‌کند و انتخاب عناوین ارائه شده به صورت رایگان به مشتریان داده می‌شود. حرکتی که خشم برخی از مصرف کنندگان در بریتانیا را به دنبال داشت افزایش هزینه‌های اشتراک فیلم‌ها بود.

آمازون مانند رقبای خود خواستار انحصار فیلم‌های خود است. اخیراً به مجوز HBO در ایالات متحده دست یافته‌است. از تولیدات اورجینال این شبکه می‌توان به سریال‌های پسران، تیک، شکست ناپذیر،فضای گسترده، محدوده بیرونی و فیلم‌هایی چون بورات ۲ اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.