فیلم کشتن با دوبله فارسی kill 2023

فیلم کشتن با دوبله فارسی kill 2023

نسخه دوبله فارسی اضافه شد
کشور: ، رده سنی:

در فیلم کشتن Kill 2023 وقتی کماندوی ارتش، آمریت، متوجه می‌شود که عشق زندگی‌اش تولیکا، بر خلاف میلش نامزد شده است، در تلاشی جسورانه سوار قطاری به مقصد دهلی‌نو می‌شود تا این ازدواج ترتیب داده شده را متوقف کند. اما زمانی که گروهی از خلافکاران خطرناک به رهبری فانی، مسافران بی‌گناه قطار را به وحشت می‌اندازند، آمریت وارد یک مبارزه مرگبار برای نجات مسافران شده و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم کشتن با دوبله فارسی kill 2023

معرفی فیلم کشتن – دوبله فارسی – Kill 2023

فیلم هشدار کشتن یا Kill 2023 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های آمریکایی و هندی است. این فیلم جذاب ساخت مشترک کشور آمریکا و هند است.
فیلم کشتن با ژانر اکشن، جنایی و درام منتشر شده است. این فیلم سینمایی با کارگردانی نایخیل نگش بهات و محصول مشترک هالیوود و بالیوود میباشد. فیلمنامه این فیلم توسط نایخیل نگش بهات و آیشا سید نوشته شده است.
که آنها با نگارش و قلم جادویی شان یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبان در سراسر جهان به صحنه کشیده است. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون لاکشیا، راگاو جویال و تانیا مانیکتالا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

برخی دیگر از بازیگران این فیلم

  • آبیشک چاوهان در نقش ویرش چاتوال
  • آشیش ویدیارتی در نقش بنی
  • پراتاپ ورما در نقش ویرات
  • آدریا سینها در نقش آهانا

درباره فیلم سازی آمریکا

سینمای آمریکا مشهور به هالیوود (به انگلیسی: Hollywood) از اوایل قرن بیستم تأثیر زیادی در صنعت فیلم داشته‌است اما در حقیقت سینمای آمریکا به سرعت یک نیروی غالب در این صنعت نوظهور شد. پس از آن نیز سینمای آمریکا از سال ۱۹۱۳ تا ۱۹۶۹ بسیار توسعه یافت. در حال حاضر هالیوود یک سینمای فراملی محسوب شده‌ است.
سینمای آمریکا یکی از مهم‌ترین صنایع فیلم‌سازی جهان است. این سینما نه تنها از نظر قابلیت‌های صنعتی و فنی بلکه از نظر تنوع ژانرها، سبک‌ها و گرایش‌ها، یکی از غنی‌ترین سینماهای ملی جهان به‌شمار می رود.
و سینمای آمریکا تأثیر به سزایی در سینمای جهان در قرن بیستم داشته است. تاریخچه سینمای آمریکا را می‌توان به ۴ دوره تقسیم نمود. دوره فیلم‌های صامت، سینمای کلاسیک هالیوود، هالیوود جدید و دوره معاصر که شامل سینمای اواسط دهه ۱۹۸۰ تاکنون می‌شود. در لس آنجلس جاذبه‌ای با نام پیاده‌روی مشاهیر هالیوود وجود دارد. که در پیاده‌رو آن اسامی افراد مشهور در فیلم و موسیقی حک شده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.