دانلود فیلم کاستی ها با زیرنویس فارسی Shortcomings 2023

دانلود فیلم کاستی ها با زیرنویس فارسی Shortcomings 2023

کشور: رده سنی:

داستان گروه سه نفره‌ای از دوستان شهرنشین اهل منطقه خلیج، بن تاگاوا، میکو هیگاشی و آلیس لی که حین سفر در کشور برای جست‌وجوی ارتباطات ایده‌آل، طیفی از روابط میان‌فردی را تجربه می‌کنند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.9 /10
65/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم کاستی ها  – زیرنویس – Shortcomings 2023

معرفی فیلم کاستی ها – با زیرنویس فارسی – Shortcomings 2023

نام فیلم : کاستی ها                      نام انگلیسی : Shortcomings                    سال تولید: 2023
فیلم کاستی ها با زیرنویس فارسی سال 2023، یک اثر سینمایی در ژانر‌های کمدی، درام، و عاشقانه از کشور آمریکا است. در این فیلم، بازیگرانی چون جاستین اچ. مین، شری کولا، آلی ماکی، و ستارگان دیگر نقش‌آفرینی می‌کنند. کارگردانی این اثر به عهده رندال پارک است. پس از اکران فیلم، لینک‌های دانلود در این پست قرار خواهند گرفت و شما عزیزان می‌توانید این فیلم را با کیفیت بالا و از طریق لینک‌های مستقیم تماشا نمایید.

 

برخی از بازیگران فیلم کاستی ها

 

خلاصه داستان فیلم Shortcomings

داستان گروه سه نفره‌ای از دوستان شهرنشین اهل منطقه خلیج، بن تاگاوا، میکو هیگاشی و آلیس لی که حین سفر در کشور برای جست‌وجوی ارتباطات ایده‌آل، طیفی از روابط میان‌فردی را تجربه می‌کنند.

 

تولید فیلم

در مارس 2021، اعلام شد که رندال پارک به عنوان کارگردان فیلم کاستی ها Shortcomings انتخاب شده و از یک فیلمنامه نوشته آدریان تامینه استفاده خواهد کرد. این فیلم بر اساس رمان گرافیکی با همان نام تامینه ساخته می‌شود و شرکت Roadside Attractions در تولید آن نقش دارد. در ماه اوت 2022، جاستین اچ. مین، شری کولا، آلی ماکی، دبی رایان، تاوی گوینسون، سونویا میزونو، جیکوب باتالون، و تیموتی سایمونس به تدریج به ترکیب بازیگران این فیلم پیوستند و فیلم‌برداری اصلی آن در شهر نیویورک به پایان رسید.

 

  • جوایز: 1 نامزدی
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Adrian Tomine

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.