فیلم ناخوانده – دوبله – Unwelcome 2022

فیلم ناخوانده – دوبله – Unwelcome 2022

کشور: رده سنی:

خلاصه داستان ناخوانده : داستان این فیلم درباره زن و شوهری است. نام آنها مایا و جیمی است. آنها از خانه‌ قبلی خودشون برای آرامش به خانه‌ای روستایی میروند. بعد از رفتن به آنجا متوجه می شوند. نزدیک آنها یکسری موجودات قاتل زندگی می کنند. و...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم ناخوانده – دوبله – Unwelcome 2022

معرفی فیلم ناخوانده – با دوبله فارسی – Unwelcome 2022

فیلم ناخوانده – دوبله               نام فیلم : ناخوانده              نام انگلیسی : Unwelcome 2022
فیلم ناخوانده یا Unwelcome 2022 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های انگلستانی است. این فیلم جذاب ساخت کشور انگلستان است.
فیلم ناخوانده با ژانر ترسناک و کمدی منتشر شده است. کارگردانی این فیلم سینمایی توسط Jon Wright انجام شده است. فیلمنامه این فیلم توسط Jon Wright نوشته شده است.
که او با نگارش و قلم جادویی اش یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبمان به صحنه کشیده است. بازی ستارگانی چون امیل هیرش – گرگ فینلی و… این فیلم را به یکی از معروف ترین فیلم های دوره ی خود تبدیل کرده است.
و این فیلم سینمایی دیدنی اولین بار در سال 2022 به صحنه سینما در کشور آمریکا آمد. آهنگساز این فیلم سینمایی با پنجه های طلایی خود موسیقی ای جذاب برای این فیلم ساخته است.
این فیلم سینمایی از سایت IMDB رتبه 5.5 از 10 را دریافت کرده است.

 

برخی از بازیگران این فیلم

 

خلاصه داستان فیلم

داستان این فیلم درباره زن و شوهری است. نام آنها مایا و جیمی است. آنها از خانه‌ قبلی خودشون برای آرامش به خانه‌ای روستایی میروند. بعد از رفتن به آنجا متوجه می شوند. نزدیک آنها یکسری موجودات قاتل زندگی می کنند. و…

 

اطلاعات بیشتر درباره این فیلم

فیلم ناخوانده یا آن‌ولکام یا ناخوانده (Unwelcome) با عنوان اصلی مردم کوچک (The Little People) یک فیلم ترسناک، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور انگلستان به کارگردانی جان رایت (Jon Wright) است. که توسط سه کمپانی‌ Tempo Productions Limited و Ingenious Media و Rococo Films تولید و منتشر شد. فیلمنامه این فیلم را نیز مارک استی و جان رایت به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون هانا جان کامن، داگلاس بوث، کولم مینی، کریستین نایرن، کریس والی، نیام کیوزاک، فینبار لینچ، ریک واردن، لالور رادی، پل بلک ول، کیسکی براون، مارک دسوو، سارا مادیگان، آنیا مارسون، جیمی لی اودانل، بردلی ترنر و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم ناخوانده اولین بار در تاریخ 14 اکتبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم Sitges Film Festival در کشور اسپانیا به نمایش درآمد. و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 27 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Warner Bros. Pictures در سینماهای کشور انگلستان و توسط کمپانی Well Go USA Entertainment در سینماهای کشور آمریکا اکران شد. این فیلم در نهایت توسط کمپانی Cornerstone Films در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، ژاپن، فنلاند، تایوان، تایلند، روسیه، اسپانیا، مکزیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Mark Stay-Jon Wright

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.