فیلم سه تفنگدار – دوبله – The Three Musketeers 2023

فیلم سه تفنگدار – دوبله – The Three Musketeers 2023

کشور: ، ، ، رده سنی:

خلاصه داستان سه تفنگدار : داستان این فیلم درباره یک جوان شجاع است. نام او دارتانیان است. او بعد از سعی برای نجات خانم جوانی زخمی می شود. او هرجور شده خودش رو به پاریس می رسوند. تا کسایی که بهش حمله کرده اند. را پیدا کند. اما این تلاش ها دارتانیان رو به یک جنگ واقعی وارد می کند. که تازه این شروع داستان است. و...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم سه تفنگدار – دوبله – The Three Musketeers 2023

معرفی فیلم سه تفنگدار – با دوبله فارسی – The Three Musketeers 2023

فیلم سه تفنگدار – دوبله               نام فیلم : سه تفنگدار               نام انگلیسی : The Three Musketeers 2023
فیلم سه تفنگدار یا The Three Musketeers 2023 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های فرانسوی است. این فیلم جذاب ساخت کشور فرانسه است.
فیلم سه تفنگدار با ژانر اکشن، تاریخی و ماجراجویی منتشر شده است. این فیلم سینمایی با کارگردانی توسط Martin Bourboulon انجام شده است. فیلمنامه این فیلم توسط Martin Bourboulon نوشته شده است.
که او با نگارش و قلم جادویی اش یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبمان به صحنه کشیده است. بازی ستارگانی چون François Civil – Vincent Cassel – Romain Duris – Pio Marmaï – Eva Green این فیلم را به یکی از معروف ترین فیلم های دوره ی خود تبدیل کرده است.
و این فیلم سینمایی دیدنی اولین بار در سال 2023 به صحنه سینما در کشور فرانسه آمد. آهنگساز این فیلم سینمایی با پنجه های طلایی خود موسیقی ای جذاب برای این فیلم ساخته است.
فیلم سینمایی سه تفنگدار از سایت IMDB رتبه 6.8 از 10 را دریافت کرده است.

 

برخی از بازیگران این فیلم

 

خلاصه داستان فیلم

داستان این فیلم درباره یک جوان شجاع است. نام او دارتانیان است. او بعد از سعی برای نجات خانم جوانی زخمی می شود. او هرجور شده خودش رو به پاریس می رسوند. تا کسایی که بهش حمله کرده اند. را پیدا کند. اما این تلاش ها دارتانیان رو به یک جنگ واقعی وارد می کند. که تازه این شروع داستان است. و…

 

اطلاعات بیشتر درباره این فیلم

فیلم سینمایی سه تفنگدار: دارتانیان (The Three Musketeers: D’Artagnan) با عنوان اصلی (Les trois mousquetaires: D’Artagnan) یک فیلم اکشن، ماجراجویی، تاریخی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور فرانسه به کارگردانی مارتین بوربولون (Martin Bourboulon) است. که توسط سه کمپانی‌ Chapter 2 و Constantin Film و Constantin Film تولید و منتشر شد.

همچنین فیلم سه تفنگدار: دارتانیان اولین بار در تاریخ 5 آوریل سال 2023 میلادی توسط کمپانی Pathé در سینماهای کشور فرانسه اکران خواهد شد. سپس توسط سرویس ویدئویی دیزنی پلاس +Disney در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد. و سه تفنگدار رمانی اثر نویسنده فرانسوی الکساندر دوما می‌باشد. این رمان تاریخی با شعار «همه برای یکی و یکی برای همه» به شهرت رسید.

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: فرانسوی، انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، لاتین
  • نویسنده: Matthieu Delaporte, Alexandre Dumas, Alexandre de La Patellière

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.