فیلم ریباند با زیرنویس فارسی Rebound 2023

فیلم ریباند با زیرنویس فارسی Rebound 2023

کشور: رده سنی:

کانگ یانگ هیون به عنوان مربی جدید تیم “دبیرستان بوسان جونگانگ” انتخاب می شود. تیم او در حالیکه فقط شش بازیکن دارد، در مسابقات کشوری شرکت می کنند…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نسخه زیرنویس فارسی چسبیده (سانسورشده)

فیلم ریباند با زیرنویس فارسی Rebound 2023

معرفی فیلم ریباند – زیرنویس فارسی – Rebound 2023

فیلم ریباند یا Rebound 2023 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های کره‌ای است. این فیلم جذاب ساخت کشور کره جنوبی است.
فیلم ریباند با ژانر ورزشی و درام منتشر شده است. این فیلم سینمایی با کارگردانی جانگ هانگ جون و توسط شرکت فیلم سازی کره‌ای ساخته شده است. فیلمنامه این فیلم توسط جانگ هانگ جون نوشته شده است.
که او با نگارش و قلم جادویی اش یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبان در سراسر جهان به صحنه کشیده است. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون آن جائه-هونگ، لی هیونگ سوک و جیونگ جین وون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

برخی دیگر از بازیگران این فیلم

  • جونگ گون جو در نقش جونگ کانگ هو
  • لی سانگ وون در نقش مربی بسکتبال
  • کانگ سیل چون در نقش معلم
  • لی سین یانگ در نقش چئون گی بوم

درباره فیلم سازی کره

سینمای کره (انگلیسی: Cinema of Korea) مفهومی است که به صنایع فیلم‌سازی در کره شمالی و کره جنوبی اشاره دارد. همان‌طور که تمام زوایای زندگی کره‌ای‌ها در قرن گذشته، از اواخر دوره چوسان تا زمان جنگ کره در خدمت رویدادها و مقاصد سیاسی و متاثر از آن بوده، صنعت فیلم‌سازی در این شبه‌جزیره نیز متاثر از دخالت دولت‌ها بوده است.

هر دو این کشورها، سینما و صنعت فیلم‌سازی خود را دارند، تنها سینمای کره جنوبی است که توانسته اقبال بین‌المللی یافته و در جهان تحسین شود. سینمای کره شمالی اما متمایل است مضامین کمونیستی و انقلابی خود را به تصویر بکشد.

کره جنوبی در اواخر دهه ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰، دوره طلایی سینمای خود را تجربه کرد. اما در دهه ۱۹۷۰، از این کیفیت کاسته شد. در ۲۰۰۵، کره جنوبی یکی از معدود کشورهایی بود که تولیدات داخلی سینمایی‌اش، بیشتر از فیلم‌های وارداتی تماشا می‌شدند و این به علت وجود قوانینی بود که واردات و نمایش فیلم‌های خارجی در سالن‌های سینما را محدود می‌کرد. این قوانین در سال ۲۰۰۶، کمی تعدیل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.