فیلم ذات حقیقی – زیرنویس – True Spirit 2023

فیلم ذات حقیقی – زیرنویس – True Spirit 2023

کشور: ، رده سنی:

خلاصه داستان ذات حقیقی : براساس داستانی واقعی، یک دریانورد جوان و سرسخت به نام جسیکا واتسون تصمیم می‌گیرد. جوان‌ترین فردی باشد که به تنهایی، بی وقفه و بدون کمک به سرتاسر جهان سفر می‌کند، در حالی که بسیاری انتظار دارند او در این مسیر شکست خورده است

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.8 /10
50/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم True Spirit 2023 با زیرنویس فارسی

معرفی فیلم ذات حقیقی – با زیرنویس فارسی – True Spirit 2023

نام فیلم : ذات حقیقی               نام انگلیسی : True Spirit            سال تولید : 2023
“True Spirit” یک فیلم درام زندگینامه‌ای است که در سال 2023 توسط کارگردان سارا اسپیلن و نویسندگان سارا اسپیلن، کتی رندال و ربکا بانر ساخته شد.
این فیلم بر اساس خاطرات سال 2010 با عنوان همان نام از جسیکا واتسون است که نقش آن توسط تیگان کرافت ایفا شده است. او یک دریانورد استرالیایی است که پس از تلاش برای انجام یک دور دنیا تنها در سن 16 سالگی، مدال نشان استرالیایی و عضویت در تالار افتخار پیشکش کشتی‌رانی استرالیا را دریافت کرد.
این فیلم در تاریخ 3 فوریه 2023 برای استریمینگ در Netflix قرار گرفت.

 

بازیگران فیلم ذات حقیقی

 

خلاصه داستان ذات حقیقی

براساس داستانی واقعی، یک دریانورد جوان و سرسخت به نام جسیکا واتسون تصمیم می‌گیرد. جوان‌ترین فردی باشد که به تنهایی، بی وقفه و بدون کمک به سرتاسر جهان سفر می‌کند، در حالی که بسیاری انتظار دارند او در این مسیر شکست خورده است و این موضوع چالش های زیادی رو برای او به وجود آورده است و…

 

تولید True Spirit

در تاریخ 16 ژوئیه 2020، Netflix اعلام کرد. که خاطرات جسیکا واتسون به نام “True Spirit” به صورت یک فیلم سینمایی تبدیل خواهد شد. که توسط کارگردان سارا اسپیلن اجرا می‌شود. این فیلم توسط سوزان کارتسونیس برای شرکت Resonate Entertainment. دبرا مارتین چیس برای Martin Chase Productions و اندرو فریزر برای Sunstar Entertainment تولید می‌شود. مدیران اجرایی این فیلم سوزان فارول و برنت امری برای Resonate Entertainment هستند. کمک تهیه‌کننده این فیلم کلمان. بائوئر برای Resonate Entertainment می‌باشد. فیلم‌برداری این فیلم در ماه آگوست 2021 در جزیره Chevron واقع در شهر Gold Coast منطقه کوئنزلند. استرالیا انجام گرفت. محدودیت‌های اعمال شده. به دلیل شیوع ویروس کووید-19 بر روی تولید این فیلم تاثیر گذاشت.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Sarah Spillane, Rebecca Banner, Cathy Randall

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.