فیلم دادیو با دوبله فارسی Daddio 2023

فیلم دادیو با دوبله فارسی Daddio 2023

نسخه دوبله فارسی اضافه شد
کشور: رده سنی:

فیلم ددیو Daddio 2023 در مورد زنی جوان به نام گیرلی (با بازی داکوتا جانسون) است که پس از پرواز با هواپیما، تصمیم می‌گیرد با تاکسی فرودگاه به آپارتمان خود در منهتن بازگردد. در طول مسیر او با راننده تاکسی، کلارک (با بازی شان پن)، به طور غیرمنتظره‌ای در مورد موضوعات مختلف از جمله روابط گذشته و حال و از دست دادن و آسیب‌پذیری، صادقانه‌ گفتگو می‌کند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم دادیو با دوبله فارسی Daddio 2023

معرفی فیلم دادیو – دوبله فارسی – Daddio 2023

فیلم دادیو یا Daddio 2023 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های آمریکایی است. این فیلم جذاب ساخت کشور آمریکا است.
فیلم دادیو با ژانر درام منتشر شده است. این فیلم سینمایی با کارگردانی کریستی هال و محصول شرکت سونی پیکچرز میباشد. فیلمنامه این فیلم توسط کریستی هال نوشته شده است.
که او با نگارش و قلم جادویی شان یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبان در سراسر جهان به صحنه کشیده است. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون داکوتا جانسون، شان پن و مارکوس ای گونزالز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

درباره شرکت فیلم سازی سونی پیکچرز

شرکت سونی پیکچرز (به انگلیسی: Sony Pictures Entertainment Inc) (که معمولاً به‌عنوان سونی پیکچرز یا SPE شناخته می‌شود) یک شرکت چندرسانه‌ای و سرگرمی چندملیتی آمریکایی است که هم توانایی تولید و هم پخش را دارد. این شرکت زیرمجموعه‌ای از سونی انترتیمنت که خود زیرمجموعهٔ غول فناوری یعنی گروه سونی کورپوریشن است.

مقر این شرکت در استودیوهای سونی پیکچرز واقع در کالور سیتی کالیفرنیا است. همچنین به‌عنوان یکی از پنج استودیوی بزرگ آمریکا فعالیت می‌کند. فروش آن در سال مالی ۲۰۲۰، ۷٫۱۶ میلیارد دلار گزارش شده است.

در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۲، سونی پیکچرز اعلام کرد که با اکران اسکای‌فال، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز، خیابان جامپ، مردان سیاه‌پوش ۳، هتل ترانسیلوانیا، جهان زیرین: بیداری، عهد و رزیدنت ایول: قصاص ۴ میلیارد سود کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.