فیلم جامعه متمدن – دوبله – Polite Society 2023

فیلم جامعه متمدن – دوبله – Polite Society 2023

کشور: رده سنی:

خلاصه داستان جامعه متمدن : داستان این فیلم درباره یک دختر مدرسه‌ ای است. نام او زیا خان است. او بسیار جسور و ورزشکار است. ورزشی که او دنبال می کند رزمی است. خواهر ریا خان میخواهد. ازدواج کند. ولی او تلاش می کند. تا جلوی ازدواج او را بگیرد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.7 /10
75/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم جامعه متمدن – دوبله – Polite Society 2023

معرفی جامعه متمدن – با دوبله فارسی – Polite Society 2023

فیلم جامعه متمدن – دوبله – Polite Society               نام فیلم : جامعه متمدن                    نام انگلیسی : Polite Society 2023
فیلم جامعه متمدن یا Polite Society 2023 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های انگلستانی است. این فیلم جذاب ساخت کشور انگلستان است.
فیلم جامعه متمدن با ژانر اکشن و کمدی منتشر شده است. این فیلم سینمایی با کارگردانی توسط Nida Manzoor انجام شده است. فیلمنامه این فیلم توسط Nida Manzoor نوشته شده است.
که او با نگارش و قلم جادویی اش یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبمان به صحنه کشیده است. بازی ستارگانی چون Priya Kansara – Ritu Arya – Renu Brindle – Rekha John-Cheriyan – Seraphina Beh این فیلم را به یکی از معروف ترین فیلم های دوره ی خود تبدیل کرده است.
و این فیلم سینمایی دیدنی (جامعه متمدن) اولین بار در سال 2023 به صحنه سینما در کشور انگلستان آمد. آهنگساز این فیلم سینمایی با پنجه های طلایی خود موسیقی ای جذاب برای این فیلم ساخته است.
فیلم سینمایی جامعه متمدن از سایت IMDB رتبه 6.7 از 10 را دریافت کرده است.

 

برخی از بازیگران این فیلم

  • پریا کانسارا در نقش ریا خان / خشم، یک نوجوان علاقه مند به هنرهای رزمی که در آرزوی بدلکاری است
  • ریتو آریا در نقش لنا خان، خواهر بزرگتر ریا
  • نیمرا بوچا در نقش راحله، دوست خانوادگی فاطمه که لنا و سلیم را راه اندازی می کند
  • آکشی خانا در نقش سلیم، پسر راحله و نامزد لنا
  • سرافینا به در نقش کلارا، دوست ریا
  • الا بروکلری در نقش آلبا، دوست ریا
  • شونا بابایمی در نقش کواچ، قلدر ریا
  • شوبو کاپور در نقش فاطیما خان، مادر ریا و لنا
  • جف میرزا در نقش رافع خان، پدر ریا و لنا
  • سالی آن در نقش ادیت، دختری پست در مدرسه ریا
  • یونیس هاتارت در نقش خودش (صدا/تصاویر آرشیو)، بت زن بدلکار ریا

 

خلاصه داستان فیلم جامعه متمدن

داستان این فیلم درباره یک دختر مدرسه‌ ای است. نام او زیا خان است. او بسیار جسور و ورزشکار است. ورزشی که او دنبال می کند رزمی است. خواهر ریا خان میخواهد. ازدواج کند. ولی او تلاش می کند. تا جلوی ازدواج او را بگیرد.

 

فیلم سازی انگلستان

بریتانیا برای بیش از یک قرن صنعت فیلمسازی قابل توجهی داشته‌است. با اینکه تولید فیلم در سال ۱۹۳۶ در این کشور به اوج خود رسید، اغلب باور می‌رود. که «عصر طلایی» سینمای بریتانیا در دهه چهل میلادی در دوره‌ای که کارگردانانی همچون دیوید لین، مایکل پاول (همراه با امریک پرسبرگر) و کارول رید مورد تحسین‌ترین کارهایشان را ساختند، رخ داده‌است. بسیاری از هنرپیشگان بریتانیایی از جمله مایکل کین، شان کانری و کیت وینسلت با شهرت و موفقیت جهانی مواجه شده‌اند. برخی از فیلم‌هایی که در باکس آفیس بیشترین سود را در تاریخ داشته‌اند. در بریتانیا ساخته شده‌اند. از جمله دومین و سومین مجموعه فیلم‌های پرفروش، هری پاتر و جیمز باند.

 

پیشینه و پیشگامان انگلستان

سینمای بریتانیا به صنعت فیلمسازی، شرکت‌های تولید فیلم و جشنواره‌های سینمایی این کشور اشاره دارد. کشورهای انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی قلمرو پادشاهی متحد را تشکیل می‌دهند. سهم سینماگران انگلیس، ولز،اسکاتلند و ایرلندشمالی در سینمای بریتانیا و تاثیر آن بر سینمای جهان طی ۲ دهه ۲۰ تا ۴۰ مشهود است.

سینمای اسکاتلند سینماگران و بازیگران شاخصی داشته است. نام‌هایی مانند شان کانری، ایوان مک گرگور، برایان کاکس، بیلی بوید، جیمز مک آووی برخی از این ستاره‌ها هستند. از سینمای ولز نیز ری میلند، هیو گریفیث، استنلی بیکر، ریچارد برتون، آنتونی هاپکینز، مایکل شین، و کاترین زتاجونز به دنیای سینما معرفی شده‌اند.

انگلیس نیز از دهه‌های اولیه پیدایش سینما تاکنون استعدادهایی مانند چارلز چاپلین، استن لورل، لسلی هوارد، آلفرد هیچکاک، دیوید لین، رکس هریسون، ویوین لی، کری گرانت، باب هوپ، دیویدنیون، جک هاوکینز، چالز لاتن، جان گیلگاد، لارنس اولیویه، جان میلز، آلک گینس، مایکل ردگریو، ریچارد آتنبرو، کریستوفر لی، پیتر فینچ، آلبرت فینی، الیزابت تیلور، راجر مور، جرمی برت، مایکل کین، پیتر سلرز، کن لوچ، رایدلی اسکات،دنیل دی لوئیس، کالین فیرث، گای ریچی، جاد لا، کریستین بیل، دنیل کریگ وکیت وینسلت را داشته‌است. حتی سینمای جمهوری ایرلند با اینکه به لحاظ سیاسی رسماً مستقل از بریتانیا است، تأثیر بسیاری برسینمای بریتانیا گذاشته و چهره‌هایی مانند ریچارد هریس، پیتر اوتول و برندن گلیسون از این سرزمین برخاسته‌اند.

مهمترین اتفاق در دهه ۳۰ جدای از ظهور کارگردانانی مانند دیوید لین و آلفرد هیچکاک، تاسیس یک شرکت فیلمسازی است. در سال ۱۹۳۳جی. آرتور رانک یک شرکت فیلمسازی تاسیس می‌کند که تولیداتش ساخت فیلمسازی مذهبی بود. او ۲سال بعد شرکت فیلمسازی ملی انگلستان را ثبت کرد و ۲۵ درصد سهام کمپانی آمریکایی یونیورسال را نیز خرید.

  • جوایز: 3 برنده و 3 نامزدی
  • زبان: انگلیسی، اردو
  • نویسنده: Nida Manzoor

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.