فیلم تقدیس شده – زیرنویس فارسی – Sanctified 2022

فیلم تقدیس شده – زیرنویس فارسی – Sanctified 2022

کشور: رده سنی:

خلاصه ای از فیلم تقدیس شده : ماجرای این فیلم مربوط به راهبه ای است که در سال 1890 به سفری میرود. او در این سفر باید از یک غای محافظت کند و او را از مرگ نجات دهد. نقشه ی وی برای محافظت، راهنمایی او به کلیسا است. در این حین غیره. شما میتوانید ادامه ی داستان را از سایت بزن  فیلم مشاهده کنید.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم تقدیس شده – زیرنویس فارسی – Sanctified 2022

معرفی فیلم تقدیس شده – 2022

نام فارسی فیلم : تقدیس شده     سال انتشار : 2022       نام انگلیسی فیلم : Sanctified
تقدیس شده یک فیلم بسیار مهیج و دیدنی می باشد. که دارای موضوعات مختلفی از جمله، وسترن و ماجراجویی میباشد. زمانی که شما این فیلم را تماشا می کنید.
در یک فضای کاملا درام و آرام، این فیلم اتفاقاتی داخلش به وجود می آید را با ژانر اکشن برای شما بینندگان عزیز به نمایش میگذارد.
Sanctified در سالی به انتشار رسید. که در این سال فیلم و سریال های بسیار زیادی مخصوصا در دسته بندی وسترن به بازار آمده است. به هر حال این فیلم در سال
2022 توانست به تولید و اکران برسد.
بازی ستارگانی همچون Daniel Bielinski – Tiffany Cornwell – Andrew E. Wheeler – Carl Swanson – Chelsey Grant این فیلم را به یکی از فیلم های محبوب در زمان خود تبدیل کرده است.
که در سال 2022 و مخصوصا 2023 مجموعه های بسیار زیادی تولید کرده است. این فیلم محصول کشور آمریکا می باشد.

 

بازیگران Sanctified 2022

  • دنیل بیلینسکی
  • تیفانی کورنول
  • اندرو ای. ویلر
  • کارل سوانسون
  • چلسی گرانت
  • کوین کریستوفر لوکی

 

خلاصه داستان فیلم تقدیس شده

ماجرای این فیلم مربوط به راهبه ای است که در سال 1890 به سفری میرود. او در این سفر باید از یک غای محافظت کند و او را از مرگ نجات دهد.
نقشه ی وی برای محافظت، راهنمایی او به کلیسا است. در این حین غیره.
شما میتوانید ادامه ی داستان را از سایت بزن فیلم مشاهده کنید.

 

درباره فیلم سازی آمریکا

سینمای آمریکا مشهور به هالیوود (به انگلیسی: Hollywood) از اوایل قرن بیستم تأثیر زیادی در صنعت فیلم داشته‌است.و در حقیقت سینمای آمریکا به سرعت یک نیروی غالب در این صنعت نوظهور شد. پس از آن نیز سینمای آمریکا از سال ۱۹۱۳ تا ۱۹۶۹ بسیار توسعه یافت. در حال حاضر هالیوود یک سینمای فراملی محسوب شده‌ است.
سینمای آمریکا یکی از مهم‌ترین صنایع فیلم‌سازی جهان است. این سینما نه تنها از نظر قابلیت‌های صنعتی و فنی بلکه از نظر تنوع ژانرها، سبک‌ها و گرایش‌ها، یکی از غنی‌ترین سینماهای ملی جهان به‌شمار می رود.
و سینمای آمریکا تأثیر به سزایی در سینمای جهان در قرن بیستم داشته است. چون تاریخچه سینمای آمریکا را می‌توان به ۴ دوره تقسیم نمود. و دوره فیلم‌های صامت، سینمای کلاسیک هالیوود، هالیوود جدید و دوره معاصر که شامل سینمای اواسط دهه ۱۹۸۰ تاکنون می‌شود. و در لس آنجلس جاذبه‌ای با نام پیاده‌روی مشاهیر هالیوود وجود دارد. که در پیاده‌رو آن اسامی افراد مشهور در فیلم و موسیقی حک شده‌ است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Daniel Bielinski, Nickolaus Swedlund

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.