فیلم باشگاه آدمکشی – دوبله – Assassin Club 2023

فیلم باشگاه آدمکشی – دوبله – Assassin Club 2023

کشور: ، رده سنی:

خلاصه داستان باشگاه آدمکشی : یک قاتل حرفه‌ای در سرتاسر جهانی قراردادی برای کشتن هفت نفر بسته است. اما بعد از این‌ که شروع به انجام ماموریت می‌کند، متوجه می‌شود که سوژه‌های مورد نظرش نیز برای کشتن او استخدام شده‌اند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
4.6 /10
27/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم باشگاه آدمکشی – دوبله – Assassin Club 2023

معرفی فیلم باشگاه آدمکشی – با دوبله فارسی – Assassin Club 2023

نام فیلم : باشگاه آدمکشی               نام انگلیسی : Assassin Club            سال تولید : 2023
فیلم Assassin Club با دوبله فارسی، یک شاهکار سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است.
این فیلم بر اساس 23 نقد در وب‌سایت Rotten Tomatoes امتیاز 13٪ را کسب کرده است. سیمون آبرامز به این فیلم یک ستاره از پنج ستاره داد. وردوزا از Screen Rant به فیلم یک و نیم ستاره از پنج ستاره داد. مارتین آنسورث از Starburst به فیلم دو ستاره از پنج ستاره داد. جان نیوجنت از Empire به فیلم یک ستاره از پنج ستاره داد.
سرژیو پریرا از Comic Book Resources نقد مثبتی از فیلم داد و نوشت: “باشگاه آدمکشی قصد ندارد جان ویک را از تخته براند، اما این یک فیلم سرگرم‌کننده و مناسب برای خاموش کردن مغز است، در همان راستای کلاسیک‌های دهه 90 مانند آساسینز و هدف سخت.”
“باشگاه آدمکشی” برای اولین بار در تاریخ 2 فوریه 2023 میلادی در سینماهای کشور ایتالیا به نمایش گذاشته شد و سپس در تاریخ 14 آوریل همان سال، توسط کمپانی Paramount Pictures در سینماهای آمریکا و انگلستان به نمایش عمومی درآمد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

 

بازیگران فیلم باشگاه آدمکشی

 

خلاصه داستان این فیلم

یک قاتل حرفه‌ای در سرتاسر جهانی قراردادی برای کشتن هفت نفر بسته است. اما بعد از این‌ که شروع به انجام ماموریت می‌کند، متوجه می‌شود که سوژه‌های مورد نظرش نیز برای کشتن او استخدام شده‌اند.

 

تولید Assassin Club

یک اثر سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز است که توسط کارگردان ماهر کامیل دلمار ساخته شده است. این فیلم یک تولید مشترک از کشورهای آمریکا و ایتالیا است و در سال 2023 به نمایش درآمد. از جمله بازیگران برجسته این فیلم می‌توان به دانیلا ملکیور، سم نیل و هنری گلدینگ اشاره کرد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Thomas Dunn

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.