فیلم آنتیم – حقیقت نهایی – دوبله

فیلم آنتیم – حقیقت نهایی – دوبله

کشور: رده سنی:

خلاصه داستان آنتیم : داستان این فیلم درباره پدر راهول است. او به واسطه ی ظلم چند شخص زمین هایی که در آن کشاورزی می کرد. را از دستش بگیرند. او تصمیم می گیرد. که برای ادامه زندگی اش حمالی کند و...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

فیلم آنتیم – حقیقت نهایی – دوبله – Antim: The Final Truth 2021

معرفی فیلم حقیقت نهایی – با دوبله فارسی – Antim: The Final Truth 2021

فیلم آنتیم – حقیقت نهایی – دوبله – Antim: The Final Truth 2021               نام فیلم : آنتیم                   نام انگلیسی : Antim: The Final Truth 2021
فیلم حقیقت نهایی یا Antim: The Final Truth 2021 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های هندی است. این فیلم جذاب ساخت کشور هند است.
فیلم حقیقت نهایی با ژانر اکشن، درام و جنایی منتشر شده است. کارگردانی این فیلم سینمایی توسط Mahesh Manjrekar انجام شده است. فیلمنامه این فیلم توسط Mahesh Manjrekar نوشته شده است.
که او با نگارش و قلم جادویی اش یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبمان به صحنه کشیده است. بازی ستارگانی چون سلمان خان – آبوش شارما این فیلم را به یکی از معروف ترین فیلم های دوره ی خود تبدیل کرده است.
و این فیلم سینمایی دیدنی اولین بار در سال 2021 به صحنه سینما در کشور هند آمد. آهنگساز این فیلم سینمایی با پنجه های طلایی خود موسیقی ای جذاب برای این فیلم ساخته است.
فیلم سینمایی کفتار از سایت IMDB رتبه 6.6 از 10 را دریافت کرده است.

بازیگران کفتار

بخشی از بازیگران این فیلم جذاب به شمار میروند.
در کنار این افراد، یک تیم حرفه ای اعم از کارگردان و نگاره نویس و تهیه کنندگی و… بسیار خوبی توانسته اند. این فیلم را کنترل کنند. و توانستند. در ویدیوی پرایم آمازون برای اولین بار به صورت مستقیم از طریق اینترنت به انتشار برسانند.

 

خلاصه داستان فیلم

داستان این فیلم درباره پدر راهول است. او به واسطه ی ظلم چند شخص زمین هایی که در آن کشاورزی می کرد. را از دستش بگیرند. او تصمیم می گیرد. که برای ادامه زندگی اش حمالی کند و…
شما بینندگان عزیز می توانید. این فیلم جذاب را از طریق سایت بزن فیلم مشاهده و دانلود بکنید.

 

درباره فیلم سازی هند

سینمای هند عبارت است. از فیلم‌هایی که در سراسر شبه‌قاره هند تولید می‌شود. که شامل فرهنگ سینمایی مناطق آندرا پرادش، آسام، بیهار، گجرات، هاریانا، جامو و کشمیر، جارکند، کارناتاکا، مهاراشترا، کرالا، مانیپور، ادیشا، پنجاب، راجستان، تامیل نادو، اوتار پرادش و بنگال غربی می‌شود.

فیلم‌های هندی با ورودشان سرتاسر آسیای جنوبی، خاورمیانه بزرگ، آسیای جنوب شرقی و شوروی سابق را تحت سیطره خویش درآوردند. سینما در هند به عنوان یک رسانه به سرعت محبوبیتی عمومی یافت. به شکلی که سالانه بیش از۱۰۰۰فیلم به زبان‌های مختلف هندی در این سینما تولید می‌شود. این سینما در کشورهایی چون انگلستان و ایالات متحده آمریکا، از میان مهاجران، مخاطبانی بین‌المللی با زبان‌های مختلف یافته است. جایزه داداصاحب پالکی پرطرفدارترین و معتبرترین جایزه سینمای هند است. که به افتخار نام او از سال ۱۹۶۹ توسط دولت هند و برای یک عمر فعالیت هنری، اهدا می‌شود.

 

اطلاعات بیشتر درباره فیلم

این سینما در کشورهایی چون انگلستان و ایالات متحده آمریکا، از میان مهاجران، مخاطبانی بین‌المللی با زبان‌های مختلف یافته‌است. جایزه داداصاحب پالکی پرطرفدارترین و معتبرترین جایزه سینمای هند است. که به افتخار نام او از سال ۱۹۶۹ توسط دولت هند و برای یک عمر فعالیت هنری، اهدا می شود.

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Mahesh Manjrekar-Abhijeet Shirish Deshpande-Siddharth Salvi

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.