فیلم آشوبگران با زیرنویس فارسی The Instigators 2024

فیلم آشوبگران با زیرنویس فارسی The Instigators 2024

کشور: رده سنی:

در فیلم تحریک کنندگان The Instigators 2024 روری (با بازی مت دیمون) و کبی (با بازی کیسی افلک) با هم متحد می‌شوند تا درآمدهای کثیف یک سیاستمدار فاسد را سرقت کنند. اما زمانی که سرقت به خوبی پیش نمی‌رود، آن دو خود را در گردبادی از هرج و مرج می‌بینند که نه تنها توسط پلیس، بلکه توسط یک رئیس جنایتکار انتقام‌جو نیز تعقیب می‌شوند و…

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نسخه زیرنویس فارسی چسبیده (سانسورشده)

فیلم آشوبگران با زیرنویس فارسی The Instigators 2024

معرفی فیلم آشوبگران – زیرنویس فارسی – The Instigators 2024

فیلم آشوبگران یا The Instigators 2024 یکی از فیلم های ساخت کمپانی های آمریکایی است. این فیلم جذاب ساخت کشور آمریکا است.
فیلم آشوبگران با ژانر اکشن، کمدی و درام منتشر شده است. این فیلم سینمایی با کارگردانی داگ لیمان و محصول شرکت اپل تی وی پلاس میباشد. فیلمنامه این فیلم توسط چاک مک لین و کیسی افلک نوشته شده است.
که آنها با نگارش و قلم جادویی شان یک داستان جذاب و دیدنی را برای مخاطبان در سراسر جهان به صحنه کشیده است. در این فیلم دیدنی بازیگرانی چون مت دیمون، هانگ چائو و جک هارلو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

برخی دیگر از بازیگران این فیلم

  • مایکل استولبارگ در نقش آقای بسغایی
  • آلفرد مولینا در نقش ریچی دچیکو
  • کیسی افلک در نقش کوبی
  • اوون ارلز در نقش چارلی هاگرتی

درباره شرکت فیلم سازی اپل تی وی پلاس

اَپِل تی‌وی پلاس (به انگلیسی: +Apple TV) یک سرویس رسانهٔ جاری فیلم و سریال توسط اپل است، که از ۱ نوامبر ۲۰۱۹ آغاز به کار کرد.

یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین پلتفرم‌های استریم فیلم‌های سینمایی است. شاید کتابخانه فیلم‌های این سرویس به‌اندازه رقبایی مثل نتفلیکس وسیع نباشد، اما فیلم‌های بسیار جذابی از طریق این شرکت پخش شده است. یکی از آن‌ها فیلم محبوب CODA است که جایزه بهترین فیلم اسکار را هم کسب کرده است.

تی‌وی پلاس در سال ۲۰۱۹ و طی مراسم ویژه‌ای که در روز ۲۵ مارس در تئاتر استیو جابز برگزار شد، رونمایی شد. بازیگران و کارگردانان مشهوری از جمله جنیفر آنیستون، اپرا وینفری، استیون اسپیلبرگ، سلنا گومز، جی جی آبرامز، هیلی استاینفیلد، جیسون موموآ، کریس ایوانز، ریس ویترسپون، اسیتو کرل، بری لارسون، آرون پال، اکتاویا اسپنسر، کمیل نانجیانی، تام هالند و برادران روسو با این سرویس همکاری داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.