سریال فرزند عزیز – زیرنویس – Dear Child 2023

سریال فرزند عزیز – زیرنویس – Dear Child 2023

قسمت 6 فصل 1 با زیرنویس فارسی اضافه شد
کشور: رده سنی:

خلاصه داستان فرزند عزیز : داستان این سریال درباره دختر مرموزی است. او از اسارت دلخراش خود فرار کرده است. و با این کار محققان را به حقیقت 13 سال قبل او که ناپدید شده بود. سوق می دهد. و...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

سریال فرزند عزیز – زیرنویس – Dear Child 2023

معرفی سریال فرزند عزیز – با زیرنویس فارسی – Dear Child 2023

سریال فرزند عزیز – زیرنویس – Dear Child 2023                 نام سریال : فرزند عزیز                   نام انگلیسی : Dear Child 2023
سریال فرزند عزیز یا Dear Child 2023 یکی از سریال های ساخت کمپانی های آلمانی است. این سریال دیدنی و جذاب ساخت کشور آلمان است.
سریال فرزند عزیز با ژانر معمایی، حنایی و درام منتشر شده است. کارگردانی این مجموعه جذاب توسط ایزابل کلیفلد و جولیان پورکسن انجام شده است. فیلمنامه این سریال توسط ایزابل کلیفلد و جولیان پورکسن نوشته شده است.
که او با نگارش و قلم جادویی اش یک داستان جذاب و دیدنی است. را برای مخاطبمان به صحنه کشیده است. بازی ستارگانی چون Naila Schuberth – Julika Jenkins – Kim Riedle – Justus von Dohnányi – Haley Louise Jones این فیلم را به یکی از معروف ترین سریال های دوره ی خود تبدیل کرده است.
و این مجموعه دیدنی اولین بار در سال 2023 به صحنه سینما در کشور آلمان آمد. آهنگساز این سریال با پنجه های طلایی خود موسیقی ای جذاب برای این سریال ساخته است.
این مجموعه از سایت IMDB رتبه 7.6 از 10 را دریافت کرده است. IMDB یک سایت معتبر است. که فیلم و سریال ها را دسته بندی و رتبه بندی می کنم.

 

برخی از بازیگران این سریال

  • Kim Riedle
  • Naila Schuberth
  • Sammy Schrein
  • Hans Löw
  • Haley Louise Jones
  • Justus von Dohnányi
  • Julika Jenkins
  • Birge Schade
  • Christian Beermann
  • Seraphina Schweiger
  • Özgür Karadeniz
  • Jeanne Goursaud
  • Sotiria Loucopoulos
  • Florian Claudius Steffens
  • Michael Che Koch
  • Paul Dächert
  • Barbara Schmidt
  • Nagmeh Alaei

 

خلاصه داستان فرزند عزیز

داستان این سریال درباره دختر مرموزی است. او از اسارت دلخراش خود فرار کرده است. و با این کار محققان را به حقیقت 13 سال قبل او که ناپدید شده بود. سوق می دهد. و…

 

اطلاعات بیشتر درباره این سریال

سریال فرزند عزیز (Dear Child) با عنوان اصلی (Liebes Kind) یک مجموعه جنایی، معمایی، درام و هیجان انگیز محصول کشوره آلمان به کارگردانی مشترک ایزابل کلیفلد و جولیان پورکسن است. که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط کمپانی Constantin Television تولید شد. فیلمنامه این سریال را نیز ایزابل کلیفلد و جولیان پورکسن به صورت مشترک، به نگارش درآورده است. و هنرمندانی همچون جولیکا جنکینز، کیم ریدل، نایلا شوبرث، یوستوس فون دونانی، هیلی لوئیز جونز، هانس لو، سامی شراین، اسکیندیر تسفای، فلوریان کلودیوس استفنس، نغمه علایی، کریستین اسکیبینسکی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
سریال کودک دلبند اولین بار در تاریخ 7 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، آرژانتین و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. تهیه‌کنندگی مجموعه کودک دلبند را فردریش اوتکر و تام اسپیس به صورت مشترک برعهده داشته است.
تدوین و ویرایش آن کاری از کریستوف سپوک و رناتا سالازار-ایوانکان می‌باشد. این مجموعه پس از انتشار با نقدهای مثبت فراوان از سوی مخاطبان و منتقدین روبرو شد. و برای عملکرد بازیگران، فیلمنامه اقتباسی، کارگردانی، سکانس‌های مهیج، طراحی لباس، طراحی صحنه، داستان معمایی، موسیقی متن، فضاسازی‌ها و همچنین ارزش‌های تولید تحسین و ستایش شد.

 

اطلاعات دقیق تر

براساس گفته‌های خود ناتاشا، او ظاهراً از قبل تصمیم داشت به‌جای دستگیر شدن به زندگی خود پایان بدهد. زیرا اینطور گفته بود. که او را زنده نخواهند گرفت. ناتاشا اینطور درباره رباینده‌ی خود گفته بود: «او شیفته شخصیت آدلف هیتلر بود. و با من رفتاری درست مثل رفتار نازی‌ها با قربانی‌هایشان داشت. من در آن زمان همیشه گرسنگی می‌کشیدم. و لباس ناکافی به تن داشتم و مجبور بودم. به کارهای بسیار سخت انجام دهم.» او در سال ۲۰۱۰ هم کتابی را براساس دوران سختی که گذرانده بود. نوشت و با نام 3,096 Days منتشر کرد. کتابی که در سال ۲۰۱۳، در قالب یک اثر سینمایی با همین نام، اقتباس شد.

 

درباره فیلمسازی آلمان

سینمای آلمان به صنعت فیلم در آلمان اشاره دارد و قدمت آن به اواخر قرن نوزدهم می‌رسد. سینمای آلمان در دوره ۱۹۱۸-۱۹۳۳ تاثیرات برجسته‌ای هم از دید فنی و هم از دید هنری بر سینما داشته است.

آلمان در قرن بیستم شاهد تغییرات فراوانی در هویتش بوده است. این تغییرات باعث به وجود آمدن دوره‌ها و جنبش‌های مختلفی در سینمای این کشور شدند.

از حدود ۱۸۹۶ در مونیخ کارآفرین‌های باواریایی دستگاه سینماتوگراف را وارد آلمان کردند و تنها ۵ سال پس از آن هنرمندان تئاتر نیز بیشترین اقبال را در بازی جلوی این دستگاه جدید از خود بروز دادند.

از ۱۹۰۵ تا ۱۹۲۱ اوج و شکوه سینمای واقعی آلمانی‌ها است. و این روند به ۲ علت به وقوع پیوست. اول روح ماجراجوی صنعتگران و مخترعان آلمانی که مدام ابزار تازه برای دوریین ها می‌ساختند. و استودیوها را مجهز می‌کردند. و دیگری حضور کارگردانان بزرگ تئاتر که پیشینه گرانقدر خود را به سینمای نوظهور هدیه دادند.

سینمای آلمان در دوران جنگ جهانی اول رو به افول گذاشت. تبعات سیاسی و بین‌المللی و فرهنگی این جنگ برای آلمان‌ها چنان تحقیرآمیز بود. که آنان را سخت در ناامیدی فرو برد. اما دریافت همین جامعه شناختی توسط سینماگران آلمانی سبب شد. بهترین دوره سینمای آلمان در همین سال‌های پس از جنگ جهانی اول شکل بگیرد.

 

  • زبان: آلمانی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.