انیمیشن المنتال – دوبله فارسی – Elemental

انیمیشن المنتال – دوبله فارسی – Elemental

کشور: رده سنی:

خلاصه ای از انیمیشن المنتال : ماجرای این انیمیشن مربوط به دو شخصیتی میباشد که دارای عناصر مختلفی نیز هستند. این دو شخصیت یعنی یک زن جوان و خوش اخلاق و شوخ طبع در کنار  یک مرد آتشین ساخته شده اد و غیره. شما میتوانید ادامه ی این داستان را از سایت بزن فیلم مشاهده کنید. 

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.0 /10
58
74%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

انیمیشن المنتال – دوبله فارسی – Elemental

معرفی انیمیشن المنتال – 2023

نام فارسی انیمیشن : المنتال          سال انتشار : 2023         نام انگلیسی انیمیشن : Elemental
المنتال یک انیمیشن بسیار جذاب میباشد که دارای موضوعات مختلفی از جمله ماجراجویی، کمدی و علمی تخیلی است. شما زمانی که این فیلم را با خانواده ی خود تماشا
میکنید، این فیلم اتفاقاتی که داخلش به وجود می آید را به صورت فانتزی برای شما به نمایش میگذارد.
Elemental در سالی به انتشار رسید که مجموعه های بسیار زیادی مخصوصا در دسته بندی کمدی و خانوادگی به تولید رسیده اند. اما به هر حال این فیلم در سال 2023
توانست به تولید و اکران برسد.
این مجموعه ی جذاب را کشوری ساخته که فیلم و سریال های او در سال 2023 بسیار غوغا کرده است. آمریکا توانسته این انیمیشن جذاب را به تولید برساند.

 

بخشی از تیم تولید Elemental

  • مامودو آتی (در نقش وید ریپل)
  • لیا لوئیس (در نقش امبر لومن)
  • پیتر سوهن پویانما

هنرمندان هستند که توانتسته اند در این انیمیشن ایفای نقش کرده اند.
در کنار این افراد، هنرمندان دیگری نیز دست به دست هم در کنار یک تیم حرف ای به کمک دو کمپانی‌ Walt Disney Pictures و Pixar Animation Studios این انیمیشن
را به تولید و اکران رسانده اند.
کارگردانی این انیمیشن را فردی باهوش برعهده گرفته است. پیتر سوهن توانستبه عنوان کارگردان این مجموعه نمره ی بسیار خوب 7 از 10 را برای این به خدمت بگیرد.
نکته ی قابل توجه ی این فیلم، نویسنده ی آن است که نگاره نویسی خوش قلم یعنی برندا هسوه  برعهده داشت.
سر انجام این انیمیشن در سال 2023 میلادی در تاریخ 6 ژوئن توسط توسط کمپانی Walt Disney Studios Motion Pictures در سینماهای کشور آمریکا به اکران رسید.

 

خلاصه ای از انیمیشن المنتال

ماجرای این انیمیشن مربوط به دو شخصیتی میباشد که دارای عناصر مختلفی نیز هستند. این دو شخصیت یعنی یک زن جوان و خوش اخلاق و شوخ طبع در کنار
یک مرد آتشین ساخته شده اد و غیره.
شما میتوانید ادامه ی این داستان را از سایت بزن فیلم مشاهده کنید.

 

درباره فیلم سازی آمریکا

سینمای آمریکا مشهور به هالیوود (به انگلیسی: Hollywood) از اوایل قرن بیستم تأثیر زیادی در صنعت فیلم داشته‌است.و در حقیقت سینمای آمریکا به سرعت یک نیروی غالب در این صنعت نوظهور شد. پس از آن نیز سینمای آمریکا از سال ۱۹۱۳ تا ۱۹۶۹ بسیار توسعه یافت. در حال حاضر هالیوود یک سینمای فراملی محسوب شده‌ است.
سینمای آمریکا یکی از مهم‌ترین صنایع فیلم‌سازی جهان است. این سینما نه تنها از نظر قابلیت‌های صنعتی و فنی بلکه از نظر تنوع ژانرها، سبک‌ها و گرایش‌ها، یکی از غنی‌ترین سینماهای ملی جهان به‌شمار می رود.
و سینمای آمریکا تأثیر به سزایی در سینمای جهان در قرن بیستم داشته است. چون تاریخچه سینمای آمریکا را می‌توان به ۴ دوره تقسیم نمود. و دوره فیلم‌های صامت، سینمای کلاسیک هالیوود، هالیوود جدید و دوره معاصر که شامل سینمای اواسط دهه ۱۹۸۰ تاکنون می‌شود. و در لس آنجلس جاذبه‌ای با نام پیاده‌روی مشاهیر هالیوود وجود دارد. که در پیاده‌رو آن اسامی افراد مشهور در فیلم و موسیقی حک شده‌ است.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: John Hoberg, Kat Likkel, Brenda Hsueh

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.